جنبش سربازان اسلام

جنبش سربازان اسلام را برای پیروزی نبرد اعتقادیمان در جهان به راه انداختیم.《پرویز حسینی دیماجانکشی》

جنبش سربازان اسلام

جنبش سربازان اسلام را برای پیروزی نبرد اعتقادیمان در جهان به راه انداختیم.《پرویز حسینی دیماجانکشی》

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۷، ۱۷:۴۳ - امیرحسین
    ((:

گزیده ای از صحبت های پرویز حسینی دیماجانکشی، دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال 96 پیش از خطبه های نماز جمعه رفسنجان


                


پرویز حسینی دیماجانکشی در نماز جمعه رفسنجان عنوان کرد: در این چهل سال که از عمر انقلاب اسلامی ایران میگذرد همیشه فشار اصلی بر دوش عامه مردم و صاحبان اصلی انقلاب بوده است.


وی در ادامه افزود: ملاک اصلی سعادت یک ‌جامعه عملکرد آن در بسط عدالت اجتماعی است، ولی در کشور ما امکانات و شرایط اولیه به صورت عادلانه در اختیار همه آحاد جامعه وجود نداشته و توزیع نشده است به طوری که عده ای در شمال تهران در ناز و نعمت زندگی میکنند و عده ای در جنوب کرمان در نان شب خود مانده اند.


دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان تاکید کرد: شکاف طبقاتی مساله ای است که در کل کشور مشهود است و در رفسنجان نیز با وجود پتانسیل های خوبی مانند مس سرچشمه، متاسفانه بسیار پررنگ می‌باشد.


حسینی بیان کرد: شرافیت میتواند شکل ها و رنگ های مختلفی داشته باشد و فقط در حساب بانکی و خانه های لوکس خلاصه نمی شود، مانند : اشرافیت مذهبی و اشرافیت رسانه ای ولی وقتی مردم مسولینی را می بینند که سبک زندگی شان با عامه مردم یکی نیست دلشان به درد می آید و نمی توانند این موضوع را تحمل کنند.


این فعال دانشجویی گفت: مس سرچشمه معدن بسیار بزرگی است که گفته میشود با در آمد آن میتوان بودجه زیادی را برای حل کشور تامین کرد اما وقتی نگاهی به شهرستان رفسنجان می اندازیم انگار چنین معدنی در آن وجود ندارد.راهکار مناسب برای حل مشکلات این معدن وجود شفافیت در آن میباشد.


وی در ادامه افزود: اگر شفافیت در تمام سیستم های کشور مانند : قوه قضاییه، مجلس، دولت، شوراهای شهر و روستا و ... اجرا شود مشخص میشود چقدر از مشکلات کشور بخاطر دسیسه های دشمنان خارجی ماست و چقدر از آن به دلیل مشکلات و فساد در سیستم خود کشور و ناکارآمدی برخی مسولین می باشد.


سردبیر و مدیر مسول نشریه قیام قسط گفت: اینطور نمیشود که نقش مردم در اداره کشور را این بدانیم که هر دو سال یک ‌بار بیایند رای بدهند و تمام، این حق مسلم این ملت است که از مسول خود پاسخ بخواهد و جوابی شفاف و واضح دریافت کند؛ چقدر شاهد پاسخگویی مسولین شهرستان بوده ایم؟ چقدر فضایی مناسب مهیا شد که بتوان نقدشان کرد و مورد سوال قرار داد؟!


حسینی در ادامه عنوان کرد: بهتر نیست که به جای مراسم تقویم خوانی در نماز جمعه، آن را محلی برای ارتباط بهتر بین مسولان و مردم قرار دهیم که مناسب ترین مکان برای اینکار می‌باشد؟!

پیرامون همین بحث ما طی نامه ای سرگشاده از مسولان شهرستان خواهیم خواست که به دانشگاه بیایند و در مورد عملکرد یک‌ ساله خود٬ شفاف سازی اموال و حقوق خود و سایر سوالات مردم و دانشجویان پاسخگو باشند.


دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در پایان گفت: اگر در کشور رویه پاسخگو نبودن مسولین اصلاح نشود و وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند روز به روز مطالبات مردم انباشت شده و زمانی میرسد که با وعده اصلاح مشکلات نمیتوان مردم را آرام کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی