جنبش سربازان اسلام

جنبش سربازان اسلام را برای پیروزی نبرد اعتقادیمان در جهان به راه انداختیم.《پرویز حسینی دیماجانکشی》

جنبش سربازان اسلام

جنبش سربازان اسلام را برای پیروزی نبرد اعتقادیمان در جهان به راه انداختیم.《پرویز حسینی دیماجانکشی》

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۷، ۱۷:۴۳ - امیرحسین
    ((:

مبانی فراموش شده

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ


         


تا کی باید‌ شاهد این نفهمیدن ها، کج فهمیدن ها و فراموش شدن های مبانی و اصول انقلاب باشیم؟ مبانی و اصولی که امام و یارانشان عمرشان را پای آنان گذاشتند و این همه شهید برایشان دادیم...


مگر امام نگفت مرز اصلی جهان اسلام مرز بین اسلام ناب و‌ اسلام آمریکایی و ‌به تعبیری دیگر از خودشان اسلام مقدس نماهای متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد و اسلام پابرهنگان و محرومان است پس چرا این روزها مرزها و دوقطبی هایی مانند چپ و راست ، با حجاب و بی حجاب و ... را تحویل جامعه میدهیم؟ 

مگر امام بارها نگفتند هیچگاه دین از سیاست جدا نبوده است و این حرف و‌ امثالش هرگز در منطق اسلام وجود نداشته است پس فعالیت سیاسی هم یکی از وظایف مذهبی مسلمانان است، آنوقت چگونه شده است که اکنون شأنیت اهل علم و انسان های بزرگوار به این است که از سیاست چیزی ندانند و اگر کسی حرفی از سیاست نزند و فقط احکام فردی اش را به جا آورد مظهر تمام خوبی ها است؟!


مگر این امام نبود که فرمود تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند و مسئولین ما نیز باید از همین طبقه باشند پس ۷۰ درصد مسئولین در شمال شهرها چه کار میکنند؟!


مگر قرار نبود طبق منطق خمینی انقلاب برای پایین شهری ها و بیچاره ها برنامه داشته باشد و به آنها خدمت کند پس چرا هنوز با وجود کارهایی که شده باز هم بعد از چهل سال سایه ننگین ساختمان های مرتفع شمال شهری ها بر سرشان به چشم میخورد؟ نکند به فکر این هستید که آفتاب سوزان پوست کودکانشان را خراب نکند؟!


نباید مسئولین، یقه سفیدان، روحانیون و... این را هم فراموش کنند که امام گفت وای به حالتان که مردم بفهمند در ذات باطن شما چه خبر است، مگر نگفت در چنین روزی باید فاتحه همه چیز را بخوانیم؟مردم این روزها از مسائل زیادی با خبر و‌ گله‌مند هستند... پس حفظ انقلاب در مسیر درست اقدامات و عزم جدی میطلبد.

پرویز حسینی دیماجانکشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی