جنبش سربازان اسلام

جنبش سربازان اسلام را برای پیروزی نبرد اعتقادیمان در جهان به راه انداختیم.《پرویز حسینی دیماجانکشی》

جنبش سربازان اسلام

جنبش سربازان اسلام را برای پیروزی نبرد اعتقادیمان در جهان به راه انداختیم.《پرویز حسینی دیماجانکشی》

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۷، ۱۷:۴۳ - امیرحسین
    ((:

۱۰ مطلب توسط «پرویز حسینی دیماجانکشی» ثبت شده است

دانلود فایل pdf جزوه


جزوه حیات الاحکام شامل آیات و روایاتی پیرامون مساله عدالت و اهمیت آن می باشد. البته به توضیح تفصیلی این آیات و روایات نپرداخته است و تنها سعی کرده اهمیت مساله عدالت را از منظر دین مبین اسلام نشان دهد.

با خواندن این جزوه متوجه خواهیم شد که هدف اصلی تشکیل حکومت اسلامی و ظهور آقا امام زمان برپایی عدالت می باشد، عدالتی که هدف و غایت تمام انبیا و امامان بوده است.

جزوه حیات الاحکام یکی از مجموعه جزوات سطح یک جنبش عدالتخواه دانشجویی می باشد. برای دانلود کامل این مجموعه به لینک زیر مراجعه فرمایید.


دانلود جزوات سطح 1 جنبش عدالتخواه دانشجویی


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۱


مدتی است که مسئله فیش های حقوقی سهم زیادی از اخبار رسانه ها رو به خود اختصاص داده است و مردم با حالتی بهت زده در حال شمارش تعداد صفرهای فیش حقوقی افشا شده برخی از مسئولین و مدیران دولتی هستند؛ برخی نیز در تلاش هستند که این موضوع را به نفع حزب و یا جناح خود تمام کنند و دعواهای زرگری به راه انداخته اند.


تشکیل جمهوری اسلامی ایران و نزدیک به چهار دهه تلاش و مجاهدت و تقدیم شهیدان سرافراز به خداوند سبحان همه برای تشکیل یک حکومت اسلامی، حکومتی با حداکثر تشابه به حکومت علی ابن ابیطالب بوده است.البته تا این حکومت آرمانی فاصله است ولی تلاش برای کم کردن این فاصله بر همه مومنین واجب میباشد، پس طبیعی است که باید گفتمان حکومتی علی ابن ابیطالب را با نگاه حداکثری سرلوحه کار خود قرار دهیم. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۰

معرفی جنبش عدالتخوه دانشجویی توسط پرویز حسینی دیماجانکشی، دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در جلسه معارفه ورودی های سال 96



دریافت

مدت زمان: 5 دقیقه 23 ثانیه 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۱

دانلود فایل pdf جزوه


جزوه اسلام نام مجموعه ای از گفتار های امام خمینی (ره) پیرامون بحث اسلام ناب و اسلام آمریکایی می باشد. ایشان اسلام حقیقی و اسلام پابرهنگان و مظلومان را اسلام ناب محمدی و اسلام متحجرین و مقدس مآبان و اسلام ظالمان را اسلام آمریکایی نامیده اند و در طول عمر بابرکت خویش همواره سعی کردند که مرز بین این دو اسلام را مشخص کنند. در این جزوه گفتارهایی از ایشان بر اهمیت کار سیاسی مسلمانان و به خصوص تلاش روحانیت بر استمرار اعتماد توده مردم به اسلام و انقلاب نیز آمده است.

این جزوه یکی از مجموعه جزوات سطح 1 جنبش عدالتخواه دانشجویی می باشد. برای دریافت سایر جزوات این مجموعه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دانلود جزوات سطح 1 جنبش عدالتخواه دانشجویی


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۵:۱۸


         


تا کی باید‌ شاهد این نفهمیدن ها، کج فهمیدن ها و فراموش شدن های مبانی و اصول انقلاب باشیم؟ مبانی و اصولی که امام و یارانشان عمرشان را پای آنان گذاشتند و این همه شهید برایشان دادیم...


مگر امام نگفت مرز اصلی جهان اسلام مرز بین اسلام ناب و‌ اسلام آمریکایی و ‌به تعبیری دیگر از خودشان اسلام مقدس نماهای متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد و اسلام پابرهنگان و محرومان است پس چرا این روزها مرزها و دوقطبی هایی مانند چپ و راست ، با حجاب و بی حجاب و ... را تحویل جامعه میدهیم؟ 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۷ ، ۲۳:۴۹